Noi măsuri privind reducerea răspândirii virusului COVID-19: SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA suspendă începând cu data de 20.03.2020 activitatea de relaţii cu publicul şi mută majoritatea operaţiunilor de încasare facturi, eliberare avize, încheiere contracte şi comunicare clienţi, prin corespondenţă electronică. Accesul publicului la sediul societăţii noastre din strada Duiliu Zamfirescu nr.3, va fi complet restricţionat.

PLATA FACTURILOR

  • Online – pe site-ul https://plataonline.apaoradea.ro/ sau www.apaoradea.ro (Contul meu)

  • la punctele de plată – PayPoint - obligatoriu factură
    “un-doi Centru de plăţi” (Mobile Distribution) -  obligatoriu factură

  •  prin serviciul de Direct Debit al CEC Bank, Băncii Comerciale Române, Banca Transilvania

  • sediul oficiilor poştale  - Compania Naţională „Poşta Română” din localităţile unde domiciliaţi, sau  direct la factorii poştali în cazul localităţilor din mediul rural

  • prin virament bancar în următoarele conturi :

RO41BRDE050SV03433450500 Banca : B.R.D.G.S.G.Oradea
RO87RNCB0032046483230008 Banca : B.C.R. Oradea
RO54TREZ0765069XXX001700 Banca : Trezoreria Oradea
RO69BTRL00501202P03578XX Banca : Transilvania Oradea
RO87RZBR0000060014604408 Banca:  Raiffeisen Bank Oradea
RO32PIRB0500731793001000 Banca:  First Bank SA
RO43BUCU1161215728096RON Banca:  Alpha Bank Oradea
RO18CECEBH0130RON0743698 Banca:  CEC Bank Oradea
RO04BTRL00501202275335XX Banca:  Transilvania Beiuş
RO09RNCB0034118670470001 Banca : B.C.R. Beiuş
RO41BRDE050SV03433450500 Banca : B.R.D.G.S.G. - Agentia Tinca
RO41BRDE050SV34091150500 Banca : B.R.D.G.S.G. - Agentia Tinca
RO65CECEBH4130RON0521444 Banca : CEC BANK Oradea - Agentia Tinca

 EMITEREA AVIZELOR TEHNICE

Documentaţiile necesare pentru emiterea de avize tehnice de specialitate, vor fi transmise prin    e-mail la adresa avize@apaoradea.ro ( peste 10MB  se va utiliza serviciul  WE TRANSFER

Documentele necesare pentru obținerea avizelor sunt disponibile pe linkul http://www.apaoradea.ro/pages/acte-avize.html

Formularul de cerere este disponibil pe  linkul http://www.apaoradea.ro/pages/Cerere_Aviz.pdf

Avizele vor fi eliberate în format electronic, după achitarea taxelor prin una din metodele de plată mai sus menţionate. Formatul original·      al avizelor va putea fi ridicat de la Biroul Avize după reluarea activităţii

In mod obligatoriu, în corpul e-mailului se vor regăsii datele de contact ale solicitantului, în vederea validării documentaţiei de avizare

·     Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 142

 ÎNCHEIEREA CONTRACTELOR DE FURNIZARE

·    Actele necesare pentru încheierea contractelor de furnizare, vor fi transmise prin e-mail la adresa contracte@apaoradea.ro ( peste 10MB  se va utiliza serviciul  WE TRANSFER)

·    Lista actelor necesare pentru încheierea contractelor de furnizare sunt disponibile pe linkul http://www.apaoradea.ro/others/RO%20documente%20nec%20contract.pdf

·     Relaţii pot fi obţinute telefonic, la numărul 0259 436909, interior 174

 TRANSMITEREA DE PETIŢII, COMENZI  ŞI SERVICII

SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare pentru transmiterea petiţiilor / solicitărilor:

SEMNALAREA DE DISFUNCŢIONALITĂŢI TEHNICE
Pentru a transmite eventualele situaţii de disfuncţionalităţi ale sistemului de alimentare cu apă sau de canalizare, clienţii sunt rugaţi să sune la Dispeceratul Central, telefon 0259 430 928 / 0359 410 203 ( program permanent )

 CITIREA CONTOARELOR

  • SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA va citi lunar, prin angajaţii săi, apometrele clienţilor din toată aria de operare, ce deţin branşamente dotate cu contoare ce permit citirea la distanţă
  • Clienţii deserviţi de branşamente dotate cu contoare mecanice, pot transmite indexul contoarelor astfel: prin e-mail facturare@apaoradea.ro sau telefonic la 0259 435505, în perioada 10 – 20 ale lunii
  • In lipsa comunicării indexului, serviciul va fi facturat estimat, automat, în baza mediei consumurilor anterioare

LABORATOARE

Precizăm faptul că, pe o perioadă nedeterminată, se suspendă toate analizele fizico - chimice şi microbiologice externe efectuate de către LABORATORUL DE APĂ POTABILĂ şi LABORATORUL DE APĂ UZATĂ solicitate de către terţi, întrucât toată activitatea se va concentra pentru monitorizarea permanentă a calităţii apei reci furnizate, respeciv cea evacuată în râul Crişul Repede

SERVICIUL DE VIDANJARE

Pe perioada instituirii stării de urgenţă, serviciul de vidanjare se va presta cu precădere către beneficiarii de contracte în acest sens. Prestarea acestui serviciu către terţi se va face limitat, coroborat cu lucrările de mentenanţă la nivel de oraş, respectiv cu disponibilitatea utilajelor în contextul excepţional actual

IMPORTANT

  • SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA a întreprins toate măsurile necesare ca activitatea de furnizare a apei potabile şi de canalizare să nu aibă de suferit din cauza acestei situaţii excepţionale.Toate staţiile de tratare a apei au suficiente stocuri de materiale şi substanţe utilizate în procesele de potabilizare. Stocuri de substanţă şi echipamente de rezervă au fost făcute şi la staţiile de epurare, astfel încât, calitatea apei deversate să respecte condiţiile de mediu.
  • Personalul este instruit pentru situaţiile excepţionale ce pot apărea pe fondul unei eventuale extinderi a focarelor de coronavirus, scopul fiind acela de a asigura continuitatea serviciului. Consumul apei de la robinete este sigur, calitatea apei furnizate fiind strict monitorizată în laboratorul propriu, în baza unui program stabilit în comun cu Direcţia de Sănătate Publică Bihor, rezultatele analizelor fiind postate pe pagina de internet a societăţii, http://www.apaoradea.ro/index.html.
  • În perioada următoare nu vor fi executate debranşări sau lucrări care să ducă la sistarea furnizării apei, excepţie făcând situaţiile neprevăzute, generate de avarii şi lucrări de reabilitare a reţelelor de alimentare cu apă în curs de execuţie la nivel de oraş (acest tip de intervenăţii vor avea un interval cât mai scurt de întrerupere)

ANUNŢ PUBLIC PRIVIND DEPUNEREA SOLICITĂRII DE EMITERE A
 AVIZULUI DE GOSPODĂRIRE A APELOR BIHOR

      Această informare este efectuată de către SC COMPANIA DE APĂ SA ORADEA, cu sediul în municipiul Oradea, strada Duiliu Zamfirescu nr.3, telefon 0259.432051, judeţul Bihor, ce intenţionează să solicite de la Administraţia Bazinală Apele Române Bihor, aviz de gospodărire a apelor pentru proiectul ,, Extindere reţea canalizare menajeră pe strada Ştefan cel Mare, tronson cuprins între strada Ştefan cel Mare şi strada Mihai Eminescu cu staţie de pompare ape uzate şi branşament electric, comuna Tinca, ”, realizarea lucrărilor urmând a fi executate în municipiul Oradea, judeţul Bihor.
      Această investiţie este nouă.
     Această solicitare de aviz este conformă cu prevederile Legii Apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare.
     Persoanele care doresc să obţină informaţii suplimentare cu privire la solicitarea avizului de gospodărire a apelor pot contacta solicitantul de aviz la adresa menţionată.
     Persoanele care doresc să transmită observaţii, sugestii şi recomandări se pot adresa solicitantului  la adresa, strada Duiliu Zamfirescu nr. 3, municipiul Oradea şi se pot adresa la ABA CRISURI ORADEA, STR. Ion Bogdan, nr. 35, jud. Bihor, nr. telefon/fax 0259 444033, 0259 444237, după data de 27.09.2019

În vederea facturarii consumurilor de apa pentru anul 2020, citirea contoarelor la statiile de hidrofor se va face după cum urmează:

1-a zi 839, 840, 844, 845, 863, 878, 883
a 2-a zi 101, 123, 125, 126, 127, 136, 202, 610, 611, 612
a 3-a zi 113, 114, 115, 117, 118, 120, 121, 124, 128, 218, 209, 210, 215, 308, 316, 404, 407, 409, 411
a 4-a zi 103, 104, 105, 106, 110, 111, 112, 116, 119, 130, 507, 510, 511, 512, 513, 514, 604, 606, 801, 807, 818, 820, 826, 831, 887
a 5-a zi 509, 521, 522, 523, 832, 836, 841, 842, 833, 849, 868, 871, 872, 875, 890, 910, 911, 913

Datele de citire pentru anul 2020 sunt urmatoarele:

Luna

Zile

Luna

Zile

ianuarie 13,14,15,16,17 iulie 20,21,22,23,24
februarie 13,14,17,18,19 august 19,20,21,24,25
martie 16,17,18,19,20 septembrie 21,22,23,24,25
aprilie 13,14,15,16,21 octombrie 19,20,21,22,23
mai 18,19,20,21,22 noiembrie 16,17,18,19,20
iunie 17,18,19,22,23 decembrie 14,15,16,17,18

 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -         - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -        - - - - - - - - - - -- - - - - - - - -

-   Racordarea cetăţenilor la reţeaua de canalizare orăşenească este obligatorie potrivit HG nr. 188/2002 care aprobă Norma Tehnică privind colectarea, epurarea şi evacuarea apelor uzate orăşeneşti, NTPA-011 (Art. 6) şi a “Regulamentului serviciului de alimentare cu apă şi de canalizare în municipiul Oradea” – Capitolul V - Secţiunea 1 – art.152 alin. (1) şi (2) (...) 
-
   Calcularea volumului de apă meteorică preluat lunar în reţeaua de canalizare (...)
-
   Comunicarea indexului contorului de apă rece (...) (mai multe detalii..)

In calitate de operator licentiat pentru serviciile de alimentare cu apa si canalizare, Compania de Apa are drept misiune cresterea satisfactiei utilizatorilor prin servicii de calitate, adaptabilitatea la cerintele acestora si accesul fara discriminare la servicii, toate acestea in conditiile respectarii reglementarile specifice din domeniul protectiei mediului. (mai multe detalii..)

 
 

Str. Duiliu Zamfirescu nr.3, 410202 Oradea, jud. Bihor
Centrală:
0259 436 909; 0259 436 934
Secretariat: 0259 435 051
Fax:
0259 432 576
Dispecerat Oradea:
0259 430 928; 0359 410 203
Dispecerat Beius:
0359 802 461; 0359 802 462
E-mail: apaoradea@apaoradea.ro

 

Politica de Confidentialitate

Politica de administrare a modulelor cookie în cadrul paginii web