I).   Aviz de branşament apă/racord canal/solutie tehnica
II).  Aviz de coexistenţă
III). Aviz pentru preluare ape uzate
IV). Aviz pentru deversare ape uzate
V).  Aviz pentru vidanjare ape uzate/namoluri
VI). Aviz de separare consum
VII). Lista proiectantilor de retele  exterioare de  alimentare cu apa si colectare ape uzate  agreati de CAO

I). AVIZ DE BRANSAMENT APA / RACORD CANAL / SOLUTIE TEHNICA

Se obţine direct de la S.C. Compania de Apă Oradea S.A., pe baza următoarelor documente:

  1. AVIZ DE BRANSAMENT APA / RACORD CANAL / SOLUTIE TEHNICA

Persoane fizice / juridice

  • Cerere tip (descarca aici)

  • C.I./PASAPORT/C.U.I./C.I.F.

  • Extras Carte Funciară (nu mai vechi de 1 an de la data depunerii)/Adeverință Primărie Comuna

  • Certificat de Nomenclatură Stradală (doar in cazul in care in C.F. nu apare adresa)

  • Breviar de calcul (Obligatoriu pentru persoane juridice)

  • Memoriu Tehnic (Obligatoriu pentru persoane juridice)

  • Plan de încadrare in zona 1:2000 (după caz)

  • Contract de închiriere, concesiune, etc.

  • Acord proprietar

  • Dovada acces la parcela/drept de servitute  (Obligatoriu in cazul in care imobilul/terenul este fără acces direct la strada)

  • Acord GDPR (descarca aici)

Actele se depun la ghiseul Avize din cadrul compartimentului Serviciu Comunicare clienti, avizare, de unde se obtine Avizul de branşament apă / racord canal / solutie tehnica.

Pe baza solutiei tehnice de branşament apă / racord canal se întocmeşte proiectul tehnic de către o firma de retele de alimentare cu apa si canal agreata de SC Compania de Apa Oradea SA.

  1. AVIZ DE BRANSAMENT APA / RACORD CANAL

  Persoane fizice / juridice

In vederea obtinerii Avizului de branşament apă / racord canal proiectul se va  depune la SC Compania de Apa Oradea SA - Serviciu Comunicare clienti, avizare, cu urmatoarele acte:

  • Fisa tehnica intocmita de proiectant

  • Solutia tehnica emisa de SC Compania de Apa Oradea SA

  • Certificatul de urbanism 

  • C.I./PASAPORT/C.U.I./C.I.F.

  • Extras Carte Funciară (nu mai vechi de 1 an de la data depunerii)/Adeverință Primărie Comuna

  • Certificat de Nomenclatură Stradală (doar in cazul in care in C.F. nu apare adresa)

  • Memoriu tehnic privind descrierea solutiilor adoptate in cadrul proiectului pentru branşament apă/racord canal la retelele de utilitate publica

  • Breviar de calcul

  • Proiectul de executie vizat de operator, cuprinzand urmatoarele

-  plan de incadrare in zona; (1 exemplar)

-  plan de situatie scara 1 :500 cu retelele existente si proiectate; (2 exemplare)

-  sectiune transversala; (2 exemplare)

-  profil longitudinal ; (2 exemplare)

II). AVIZ DE COEXISTENTA

Se obţine direct de la S.C. Compania de Apă Oradea S.A., pe baza următoarelor documente:

 Persoane fizice / juridice

  • Fişă tehnică (descarca aici)

  • Extras Carte Funciară (nu mai vechi de 1 an de la data depunerii)/Adeverință Primărie Comuna

  • Certificat de Nomenclatură Stradală (doar in cazul in care in C.F. nu apare adresa)

  • Memoriu tehnic privind descrierea solutiilor adoptate in cadrul proiectului

  • Contract de închiriere, concesiune, etc. (dupa caz);

  • Plan de incadrare in zona; (1 exemplar)

  • Plan de situatie scara 1:500 cu situatia propusa; (2 exemplare)

  • Acord GDPR (descarca aici)

III). AVIZ PENTRU PRELUARE APE UZATE

Se obţin direct de la S.C. Compania de Apă Oradea S.A., pe baza următoarelor documente:

 Persoane juridice

  • Cerere tip (descarca aici)

  • Extras Carte Funciară (nu mai vechi de 1 an de la data depunerii)

  • C.U.I. / C.I.F.

  • Plan de situaţie 1:500 sau 1:1000

  • Contract de închiriere si acord proprietar

  • Memoriu tehnic si breviar de calcul

  • Planul instalațiilor interioare de canalizare

  • Contract de vidanjare cu o firma autorizata

  • Buletin de analiza (proba de apa)

  • Acord GDPR (descarca aici)

IV).  AVIZ PENTRU DEVERSARE APE UZATE

(solicitat de către firmele care preiau, transportă şi descarcă apele uzate în reţeaua de canalizare menajeră)

Se obţine direct de la S.C. Compania de Apă Oradea S.A., pe baza următoarelor documente:

 Persoane juridice

  • Cerere tip (descarca aici)

  • Extras Carte Funciară (nu mai vechi de 1 an de la data depunerii)

  • C.U.I./C.I.F.

  • Contract de închiriere si acord proprietar pentru sediul societății

  • Copie după Certificatul de înmatriculare a autospecialei

  • Licența de transport

  • Autorizație de Mediu

  • Acord GDPR (descarca aici)
     

V). AVIZ PENTRU VIDANJARE APE UZATE, NAMOLURI

Se obţine direct de la S.C. Compania de Apă Oradea S.A., pe baza următoarelor documente:

 Persoane juridice

  • Cerere tip (descarca aici)

  • Extras Carte Funciară (nu mai vechi de 1 an de la data depunerii)

  • C.U.I./C.I.F.

  • Plan de situaţie 1:500 sau 1:1000

  • Contract de închiriere si acord proprietar

  • Memoriu tehnic si breviar de calcul

  • Buletin de analiza (proba de apa)

  • Acord GDPR (descarca aici)


VI). AVIZ PENTRU SEPARARE

VII). Lista proiectantilor  de retele  exterioare de  alimentare cu apa si colectare ape uzate  agreati de Compania de Apa Oradea

Proiectul  tehnic si detaliile de executie  precum si intocmirea documentatiei ce sta la baza obtinerii autorizatiei de construire  (retea de apa /canal respectiv bransament apa/racord canal) se poate realiza cu orice persoana fizica sau juridica  autorizata  in proiectarea retelelor  exterioare de  alimentare cu apa si colectare ape uzate.

Lista proiectantilor de retele exterioare de alimentare cu apa si colectare ape uzate agreati de CAO  
 


Trimite Primariei sesizari
direct de pe telefonul mobil


Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor